Events hos PeopleNet

Bliv klogere på, bliv inspireret til eller få praksisnære perspektiver på dine udfordringer. Vores events hiver fat i genkendelige problematikker og emner inden for eller rundt om den digitale arbejdsplads, og de har alle til formål at guide dig i den rigtige retning.

Herunder får du et overblik over vores kommende events.

Læs mereKlik her!

Tilmeld nyhedsbrev

Og gå ikke glip af ny viden om den digitale arbejdsplads

Dét giver vores events dig

Fælles for alle vores events er, at de giver et dybere indblik i et specifik område. Det kunne eksempelvis være intranet, automatisering, on-boarding, applikationsudvikling, business intelligence, migrering osv.

Når du deltager på et af vores events, er du altid garanteret, at:

  • Vores speakers er eksperter eller konsulenter med mange års praktisk erfaring inden for det pågældende område/emne/udfordring.

  • Du får den nyeste, aktuelle viden med dig videre.

  • Centrale cases, eksempler og realistiske løsninger inddrages, så du har nemmere ved at drage paralleller til din situation.

  • Der er plads til at stille spørgsmål og efterfølgende snakke uformelt med vores eksperter eller konsulenter om dine udfordringer.

  • Mulighed for at netværke med andre deltagere, der har samme eller lignende udfordringer, som du står overfor.

Vores events afholder vi løbende. Ønsker du en invitation eller en påmindelse hver gang, vi afholder events, anbefaler vi, at du tilmelder dig vores nyhedsbrev. Det kan du gøre øverst på denne side.

Værd at vide om vores Events

Teknologien - og dens muligheder - udvikler sig hele tiden, og det forsøger vi at videreformidle gennem vores faglige events.

Vores erfaring er, at mange af vores kunder som skal i gang med større projekter, implementeringer eller nye teknologier ofte har behov for mere information end hvad et webinar kan rumme. Det er vigtigt at være bekendt med den nyeste viden indenfor området, hvis man ønsker tidsløse og værdiskabende løsninger - og netop den information og viden, som vi har skrabet til os de seneste år, vil vi gerne dele med dig.

Derfor holder vi flere gange om året par gange om faglige events, hvori vi fortæller om forskellige enmer og deler ud af råd, vejledning og konsulentsparring alt efter behov. 

Praktisk information om vores events
Vores events udspiller sig enten som Go'morgen-møder, der typisk afholdes fra kl. 09.00 til 12.00, eller som Gå-hjem-møder, der afholdes fra 13.00 til 16.00. Der vil løbende være indlagte pauser med forplejning og rig mulighed for at tale med vores konsulenter og eksperter på området.

Events afholdes på vores kontor på Kejsergade 2, 3. sal, 1155 centralt beliggende i hjertet af København med 5 minutters gang fra Nørreport Station.

Vores events er gratis. Da vi har begrænset pladser vil der være et no-show fee på 500 kr. ex. moms ved udeblivelse uden afmelding. Afmeldelse skal ske minimum 2 arbejdsdage før eventets afholdelse med et opkald til den ansvarlige speaker.

Go'Morgenmøde event. Prøvekørt dit nye intranet.
Event - SharePoint Server Subscription Edition