Marcus Geil

OneDrive for Business – styrk din filhåndtering

Lær grundtanken om filhåndtering i Office 365, og hvilke fordele det giver. OneDrive for Business er dit personlige firmadrev i skyen. Overfør eller opret nye filer i dit personlige drev og se tidligere versioner uden at skulle gemme flere versioner af samme filer. Lær at opsætte synkronisering og arbejd direkte i skyen eller offline hvis nødvendigt. Med OneDrive for Business kan du invitere kollegaer eller samarbejdspartnere med ind og blive fri for flere versioner af samme dokument. Den unødige tid med at konsolidere og samle flere versioner kan derfor undgås. Bedst af alt kan du tilgå det hvor og når som helst på alle dine enheder.

På dette kursus gennemgår vi
  • Adgang til dine filer online og offline inkl. synkronisering
  • Dele filer og mapper
  • Samarbejde i det samme dokument
  • OneDrive for Business på mobilen
Forudsætninger

Kurset er til for dig, der ønsker at blive bedre til at bruge OneDrive for Business, eller dig, som er nysgerrig på hvad værktøjet kan.

Det tager du med dig efter kurset

Du får et overblik over hvad OneDrive for Business er, og hvad du kan bruge det til. Du vil herefter selvstændigt kunne begynde at anvende det. Du får også en opdatering på de seneste ændringer og nyeste funktioner.