Office 365 Grupper – arbejd mere effektivt sammen

Marcus Geil

Office 365 Grupper – arbejd mere effektivt sammen

Lær at dele eksempelvis filer, noter, kalenderevents med udgangspunkt i en Office 365 Gruppe. Du lærer at oprette og bruge en gruppe, med de inkluderede værktøjer, så du eksempelvis ikke behøver at dele enkelte filer fra dit personlige OneDrive med flere kollegaer. I kan i stedet samarbejde i et rum, hvor alle har lige adgang.
Grupper er ikke kun ideel til mindre ad hoc projekter, som marketingskampagner, events, udarbejdelse af ansøgninger, men kan også vælges at bruges til alle afdelinger og samarbejdsgrupper.

På dette kursus gennemgår vi
  • Oprettelse af grupper
  • Administrere medlemmer
  • Fælles indbakke
  • Filer
  • Kalender
  • Noter
  • Integrationer til andre applikationer
  • Sammenhæng ift. Teams og SharePoint
Forudsætninger

Kurset er til for dig, der ønsker at blive bedre til at bruge Office 365 Grupper, eller dig, som er nysgerrig på hvad værktøjet kan

Det du tager med dig efter kurset

Efter kurset ved du, hvad en Office 365 Gruppe indeholder, og du er klar til at oprette og gå i gang med at bruge den fælles indbakke og kalender, der følger med, samt dele filer med din gruppe.