Automatiser dine processer i din afdeling

Tilmeld nyhedsbrev

Og gå ikke glip af ny viden om den digitale arbejdsplads

Udgivet den: 8. august 2023
Opdateret den: 10. august 2023

læsetid: ca. < 1 minut

54 processer du kan automatisere i din virksomhed

Automatisering af processer bliver mere og mere aktuelt i takt med den teknologiske udvikling. Skal man som virksomhed forblive relevant, produktiv og effektiv, så nytter det ikke noget, at mange rutine og repetitive opgaver forsat afvikles manuelt.

Der er mange penge, tid og ressourcer at spare, som i stedet kan anvendes til innovation og udvikling af virksomheden. Særligt for medarbejderne kan automatisering frigive tid og lette arbejdsbyrden, så der er mere tid til kerneopgaver og strategisk forretningsudvikling.

Overvejer dig og din virksomhed at automatisere jeres gentagende arbejdsopgaver eller løfte hele virksomhedens generelle produktivitet, så er der flere måder at komme i gang på. Enten kan man uddanne medarbejderne i for eksempel udviklingen af Power Apps, Power Automate eller Power BI. Alternativt kan man få råd og vejledning af kompetente eksperter i digital procesoptimering.

MEN i første omgang handler det om at identificere og kortlægge de tidskrævende processer, som kan automatiseres og det kan være en udfordring for, hvad kan egentlig automatiseres?

Med det udgangspunkt har vi lavet denne guide!

Processerne er fordelt på fem forskellige afdelinger, der er i en virksomhed herunder:

  • HR
  • Økonomi
  • Marketing
  • Salg 
  • Juridisk 

Så uanset hvilken afdeling du sidder i, kan du få et indblik i hvilke arbejdsprocesser eller opgaver, der kan automatiseres. Da alle virksomheder er forskellige, giver guiden et meget overordnet perspektiv, som kan bruges til inspiration.

 

Download guiden her

PeopleNet bruger dine kontaktoplysninger til at kontakte dig vedrørende vores produkter og services. Du kan til enhver en tid blive frameldt dette. Privatlivspolitik