Arbejdsgivere der sidder foran hver sin computer skærm og arbejder

5 chatbots der kan skabe værdi i din virksomhed

Tilmeld nyhedsbrev

Følg med i vores nyheder, events og webinarer.

Udgivet den: 15. maj 2024
Opdateret den: 15. maj 2024

Få inspiration til hvordan chatbots kan løse dagligdags udfordringer

Chatbots kan være med til at modernisere og effektivisere arbejdsdagen, fordi den på få sekunder kan løse opgaver som ellers ville tage længere tid for en medarbejder. Det kan eksempelvis være gennem produktionen af tekster, artikler eller analyser af tal og data. 

Chatbots er meget fleksible og kan bygges efter behov. Derfor skræddersys de ofte med henblik på at løse specifikke opgaver.

Men fordi mulighederne er mange, kan det være svært at sætte en finger på, hvad det egentlig er for nogle opgaver/udfordringer, som en chatbot kan løse i det daglige arbejde.

Derfor har vi lavet et inspirationskatalog, som giver 5 eksempler på udfordringer, der findes eller kan eksistere i virksomheder, og hvordan de kan løses ved hjælp af en chatbot. 

Download guiden her

PeopleNet bruger dine kontaktoplysninger til at kontakte dig vedrørende vores produkter og services. Du kan til enhver en tid blive frameldt dette. Privatlivspolitik

Er du nysgerrig på at høre mere om de chatbot løsninger, vi har lavet for vores kunder, så kan du læse mere her. 

Brug for mere information?

Så ta' fat i Claus eller en af vores andre flinke medarbejdere.

Medarbejderbillede af Claus Friis Pedersen, CEO hos PeopleNet.

Claus Friis Pedersen

Partner og CEO